DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI

  1. 51339 / 24.11.2016

 

REZULTATUL PROBEI SCRISE

 

Pentru concursul de ocupare organizat în data de 23.11.2016 – 28.11.2016,  pentru postul contractual vacant de execuţie- consilier juridic– Centrul de Primire în Regim de Urgenţă pentru Victimele Violenţei Domestice -   DGASPC Sibiu

 

 

Numele si prenumele candidatului

Functia

Serviciul/compartiment

Punctaj

Rezultatul probei

POPESCU EMILIA ELIZABETA

consilier juridic

Centrul de Primire în Regim de Urgenţă pentru Victimele Violenţei Domestice

50,93

ADMIS

 

Candidaţii nemulţumiţi pot face contestaţie, în termen de cel mult o zi lucratoare de la data afişării rezultatului probei scrise la sediul DGASPC Sibiu, str. Mitropoliei nr. 2, sub sancţiunea decăderii din acest drept.

 

Rezultatul probei scrise a fost afişat azi 24.11.2016 ora 15,00 la sediul DGASPC Sibiu, str. Mitropoliei nr. 2 şi pe site-ul instituţiei.

 

Interviul va avea loc în data de 28.11.2016   ora 10,00 la sediul DGASPC Sibiu, str. Mitropoliei nr. 2.

 

Preşedinte comisie:  VILSAN LAURA CAMELIA

Secretar comisie:         ITTU ANGELA

CENTRUL DE RECUPERARE ȘI REABILITARE PERSOANE CU HANDICAP TĂLMACIU II anunță concurs pentru ocuparea următoarelor posturi din cadrul instituției:

 

        -  INFIRMIER- 1 post contractual pe perioada nedeterminata

        -  ASISTENT MEDICAL - 1 post contractual pe perioada nedeterminata

        - MUNCITOR BUCATAR III - 1 post contractual pe perioada nedeterminata

 

Conditii specifice de participare la concurs :

Studii :

  • Asistent medical – Studii postliceeale de specialitate si Certificat de Libera Practica eliberat de Colegiul Asistentilor Medicali
  • Infirmier – Minim 8 clase
  • Muncitor Bucatar – Studii de specialitate in domeniu

Condiții de desfășurare:

  • Proba scrisă/practica – 22.12.2016, ora 10:00, la sediul CRRPH Tălmaciu II, Strada Unirii Nr. 90 A, oraș Tălmaciu
  • Interviul – 27.12.2016, ora 10:00, la sediul CRRPH Tălmaciu II, Strada Unirii Nr. 90 A, oraș Tălmaciu

Candidații vor depune dosarele pentru participare la concurs până la data de 12.12.2016 ora 15.00, la sediul CRRPH Tălmaciu II, Strada Unirii Nr. 90 A, oraș Tălmaciu.

Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conțină în mod obligatoriu următoarele:

  • cerere tip de înscriere la concurs
  • copia actului de identitate
  • copiile diplomelor de studiu și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice
  • adeverință care să ateste vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, copie carnet de muncă conform cu originalul
  • cazier judiciar
  • adeverință care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie sau de către unitățile sanitare abilitate
  • curiculum vitae
  • testare psihologică în vederea angajării

Copiile de pe actele din dosar se prezintă însoțite de documentele originale.

Bibliografia pentru concurs precum și formularele tip de înscriere se găsesc la Biroul Resurse Umane al CRRPH Tălmaciu II.

 

 Relatii suplimentare la tel 0269/555994 sau 0745667834 , e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Centrul de Plasament pentru Copilul cu Dizabilități Turnu Roșu anunță scoaterea la concurs a următoarele  funcții contractuale de execuție vacante pe perioadă nedeterminată:
·        1 post educator pe studii medii
Conditiile de participare la concurs:
- Studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat.
 
Candidații vor depune dosarele pentru participarea la concurs de la data de 18.11.2016 până la data de 05.12.2016 la sediul instituției din str. Gării, nr. 693.
Condiții de desfășurare :
Selecția dosarelor – în data de 05.12.2016 ora 15:00
Proba scrisă – în data de 14.12.2016, ora 10:00  la sediul din str.Gării nr. 693
Proba interviu – în data de 16.12.2016, ora 10:00  la sediul din str. Gării nr. 693
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conțină în mod obligatoriu următoarele:
1.Cerere de înscriere tip;
2.Copia actului de identitate sau orice alt document care să ateste identitatea potrivit legii;
3.Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice;
4.Copia carnetului de muncă sau după caz o adeverință care atestă vechimea în muncă și după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției;
5.Curriculum vitae;
6.Cazier judiciar;
7.Adeverință care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
8.Testare psihologică în vederea angajării.
Copiile de pe actele din dosar se prezintă însoțite de documentele originale.
Formularele de înscriere tip  se găsesc la sediul din str.Gării, nr. 693
 
Relații suplimentare la nr. tel.: 0269/527670, 0730131432; persoană de contact: Hrehoriec Ioana –secretar comisie.

Complexul de Servicii „Prichindelul” Sibiu, cu sediul în Sibiu, str. Bastionului nr. 6 jud.Sibiu, organizează concurs de ocupare a următoarelor posturi contractuale vacante, din cadrul instituţiei,

  1. Medic specialist - 1 post

            Condiţii specifice de participare la concurs:

  • Studii superioare absolvite, cu diploma de licenta în medicină,(specialitatea medicină generală);
  • 5 ani vechime în specialitate;

            Condiţii de desfăşurare:

  • Proba scrisă: la data de 14. 12.2016 ora  09.00;

                 Probă interviu: la data de 16.12.2016 ora 09.00,

 

Bibliografie pentru postul de medic specialist

  1. Definitia si functiile M.F - 1
    2. Cabinetul si echipa de lucru a M.F -2
    3. Activitatea preventiva in M.F -1
    4. Probleme medicale ale omului sanatos -1
    5. Etapele de dezvoltare ale fiintei umane-1
    6. Nevoile medicale ale diferitelor etape de dezvoltare-1
    7. Promovarea sanatatii in M.F-1
    8. Diagnosticul starii de sanatate-1
    9. Trecerea de la starea de sanatate la starea de boala -1
    10. Particularitatile consultatiei in M.F -1
    11. Particularitatile diagnosticului in M.F -1
    12. Particularitatile tratamentului în M.F -1
    13. Supravegherea tratamentului in M.F-1
    14. Dificultatile de diagnostic in M.F -1
    15. Sinteza diagnostica si terapeutica în M.F -1
    16. Asistenta medicala la domiciliu -1
    17. Sanatatea si patologia familiei -3
    18. Ciclurile vietii de familie -3
    19. Relatiile medicului de familie cu asigurarile medicale -2
    20. Relatiile M.F cu pacientii sai-1
    21. Drepturile pacientilor si obligatiile M.F -1
    22. Posibilitatile si limitele M.F -1
    23. Managementul cabinetului de M.F -1
    24. Planificarea familiala si metode contraceptive -4
    25. Evaluarea starii de sanatate a unei colectivitati -1
    26. Atitudinea M.F în fata unor simptome comune ( astenia, ameteala, adenopatia, dispneea, durerea toracica, palpitatiile, durerile abdominale, tremuraturile, hemoragiile genitale). -5
    27. Afectiunile respiratorii la adult si copil ( infectiile acute ale cailor aeriene superioare la copil, traheobronsita, bronhopatia cronica obstructiva, pneumoniile, astmul bronsic, cancerul bronhopulmonar, tuberculoza pulmonara) -4,6,7,8
    28. Afectiunile cardiovasculare la adult si copil ( cardiopatiile congenitale, valvulopatiile, hipertensiunea arteriala, cardiopatia ischemica, tulburarile de ritm cardiac, endocarditele, insuficienta cardiaca, tromboflebitele). - 4,6,7,8,
    29. Afectiunile digestive la adult si copil ( gastritele acute si cronice, ulcerul gastro - duodenal, esofagita de reflux, cancerul gastric, hepatitele acute si cronice, cirozele, colecistitele acute si cronice, litiaza biliara)-4,6,7,8,9
    30. Afectiunile renale la adult si copil ( infectiile cailor urinare, glomerulonefritele acute si cronice, sindromul nefrotic,litiaza renala,insuficienta renala acuta si cronica). - 4,6,8,9
    31. Afectiunile reumatice la adult si copil (artrozele, lumbago,lombosciatica, reumatismul poliarticular acut, poliartrita reumatoida, spondilitele, lupusul eritematos sistemic) -4,6,8,9
    32. Afectiunile metabolice la adult si copil ( diabetul zaharat, obezitatea, dislipidemiile, hiperuricemiile si guta) -4,6,8
    33. Afectiunile hematologice la adult si copil (sindromul anemic, clasificarea anemiilor, anemia feripriva, leucemia limfoblastica, leucemia mieloida, coagulopatiile) -4,6
    34. Afectiunile endocrine la adult si copil (hipertiroida, hipotiroida, sindromul Cushing, spasmofilia si tetania) -4
    35. Afectiunile neurologice la adult si copil ( cefaleea,nevralgia de trigemen, ateroscleroza cerebrala, accidentele vasculare cerebrale, atacul ischemic tranzitor, meningitele, epilepsia, polinevritele, boala Parkinson) -4,6
    36. Afectiunile psihice la adult si copil ( deficienta mintala, tulburarile de personalitate si psihopatiile, depresia, nevrozele, alcoolismul, sindroamele psihice de involutie). -4,6
    37. Afectiuni dermatologice la adult si copil (dermatitele alergice, ulcerul cronic de gamba, micozele, parazitozele cutanate si dermatitele infectioase). - 4
    38. Afectiuni ORL la adult si copil ( anginele, otitele,mastoiditele, rinitele, sinuzitele) -4,5
    39. Afectiuni oftalmologice( ochiul rosu, glaucomul, cataracta, traumatismele ochiului). -4,5
    40. Afectiuni ginecologice si obstetricale ( tulburarile menstruale, menopauza, infertilitatea, cancerul de sân, cancerul uterin, sarcina normala, sarcina cu risc, complicatiile sarcinii si ale nasterii, sarcina extrauterina) -4,6
    41. Puericultura (îngrijirea noului nascut,prematuritatea, alimentatia naturala si artificiala, dezvoltarea psihica si somatica a copilului, prevenirea rahitismului, vaccinarile la copil). -8
    42. Boli infectioase la adult si copil ( rubeola, rujeola, varicela, parotidita epidemica, scarlatina, mononucleoza, tusea convulsiva, hepatitele virale, toxiinfectiile alimentare, boala diareica acuta, bolile infectioase cu transmitere sexuala). -4

BIBLIOGRAFIE Medicina de Familie

1. Bazele medicinei de familie, vol I, A. Restian, Ed. Medicala, Buc., 2001
2. Ghid practic de medicina familiei, A. Restian, M. Mateescu, Ed. Universitara C.Davila Buc., 1998
3. Medicina familiei, A. Jompan, Ed. Helicon, Timisoara, 1998
4. Diagnostic si tratament în practica medicala, L. Tierney, S.J. McPhee, M.A. Papadakis, Ed. Stiintelor Medicale, Buc., 2001
5. Bazele medicinei de familie, vol. II, A. Restian, Ed. Medicala, Buc., 2002
6. Bazele medicinei de familie, vol. III, A. Restian, Ed. Medicala, Buc., 2002
7. Ghid de practica medicala, vol. I, Ed. Infomedica, Buc., 1999
8. Esentialul în pediatrie, E. Ciofu, C. Ciofu, Ed. Amaltea, Buc., 2000
9. Ghid de practica medicala, vol. II, Ed. Infomedica, Buc., 2001

 

  1. Kinetoterapeut- 1 post

  Condiţii specifice de participare la concurs:                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

  • Studii superioare absolvite, cu diploma de licenta în Educaţie Fizică şi Sport(specialitatea kinetoterapie);
  • 1 an vechime în specialitate

  Condiţii de desfăşurare:

  • Proba scrisă: la data de 14.12.2016 ora  10.00;
  • Probă interviu: la data de 16.12.2016 ora  10.00,

 

Bibliografie pentru postul de kinetoterapeut

  1. Ordinul Nr.27/2004 pentru aprobarea Standardelor Minime Obligatorii privind serviciile pentru protectia copilului de tip rezidential pentru copiii cu dizabilitati
  2. Legea Nr. 477/2004 privind Codul de Conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice.
  3. Robănescu şi colaboratorii, Reeducarea neuro-motorie. Recuperare funcţională şi readaptare. Ediţia a III-a revizuită şi adăugită; Editura Medicală, Bucureşti, 2001

Partea a III-a HANDICAPUL.

  1. Constantin Albu, Tiberiu- Leonard Vald, Adriana Albu- Kinetoterapia pasivă, Editura Polirom, 2004

Capitolul I – Kinetoterapia în faţa pacientului

Capitolul IV- Evaluarea potenţialului psihomotric al bolnavului

Capitolul VII- Mobilizări pasive şi pasivo-active ale copilului

 

  1. Infirmiera -3 post             

                Condiţii specifice de participare la concurs:

  • Minim 8 clase;
  • Fară vechime.

                Condiţii de desfăşurare:

  • Proba scrisă: la data de 14.12.2016 ora 11.00;
  • Probă interviu: la data de 16.12.2016 ora 11.00,

Bibliografie pentru postul de infirmier

  1. ORDINUL NR. 27/2004 pentru aprobarea Standardelor Minime Obligatorii privind serviciile pentru protecţia copilului de tip rezidenţial pentru copiii cu dizabilităţi:

Standardele: - 9, 10, 11, 15,18, 19

  1. Ghidul pentru infirmieri
  2. Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice;

 

  1. Referent de specialitate(financiar-contabil)- gr.III -1 post

      Condiţii specifice de participare la concurs:

  • Studii superioare in domeniul economic/financiar-contabil, absolvite, cu diplomă de licenţă.
  • Minim 1 an vechime în specialitate.

              Condiţii de desfăşurare:

  • Proba scrisă: la data de 14.12.2016 ora 12.00
  • Probă interviu: la data de 16.12.2016 ora 12.00    

 

Bibliografie pentru postul de referent de specilitate(financiar-contabil).

  • Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare;
    • Legea contabilităţii nr. 82/1991, Republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
    • Ordinul ministrului finanţelor nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţii publice şi Instrucţiunile de aplicare a acestuia, publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I nr. 1186 bis/29.12.2005;
    • Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2021 din 17.12.2013, pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţii publice şi Instrucţiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1917 din 12.12.2005, cu modificările şi completările ulterioare;
    • Ordinul ministrului finanţelor nr. 2226 din 27.12.2006 privind utilizarea unor formulare financiar contabile de către persoanele prevăzute la art.1 din Legea contabilităţii nr. 82/1991, Republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
    • Ordinul ministrului finanţelor nr. 1792 din 24.12.2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, cu modificările şi completările ulterioare;
    • Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2861 din 09.10.2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii, publicat în Monitorul Oficial al României nr. 704 din 20.10.2009;

 

Dosarul de înscriere trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele:

 

    1. Formular de înscriere tip;
    2. Copia actului de identitate;
    3. Copiile diplomelor de studiu/ alte acte care atestă efectuarea unor specializări; copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
    4. Copie carnet de muncă, conform cu originalul, sau o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă;
    5. Cazier judiciar;
    6. Adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie/ unităţi sanitare abilitate;
    7. Curriculum vitae;
    8. Testare psihiatrică
    9. Testare psihologică în vederea angajării;
    10. Atestat de libera practica(medic, kinetoterapeut).

 

Copiile de pe actele din dosar se prezintă însoţite de documentele originale.

 

Candidaţii vor depune dosarele de participare la concurs până la data de 06.12.2016, Ora 15.00, la sediul CS “Prichindelul” Sibiu, str. Bastionului, nr.6, jud.Sibiu.

Relatii suplimentare la sediul institutiei, str. Bastionului nr.6 sau la tel. 0269/210068.

DIRECŢIA GENERALĂ DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ ŞI PROTECŢIA COPILULUI SIBIU, organizează concurs pentru ocuparea  unor posturi  contractuale de conducere vacante, din cadrul  instituţiei:                                      

Concursul constă în două probe: proba scrisă şi interviul.

Proba scrisă va avea loc în data de 12.12.2015, ora 12:00, la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sibiu, str. Mitropoliei nr.2.

Interviul în data de 15.12.2016, ora 12:00, la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sibiu, str. Mitropoliei nr.2.

Dosarele de înscriere se depun până la data de 29.11.2016 (inclusiv), la Serviciul Juridic şi Resurse Umane -Compartiment  Resurse Umane din cadrul instituţiei .

 

  1. CENTRUL DE RECUPERARE SI REABILITARE PERSOANE CU HANDICAP DUMBRĂVENI :

     -DIRECTOR CENTRU – 1 funcţie de conducere pe perioadă nedeterminată:

                Condiţii generale/ Specifice:      

  1. Studii de specialitate: absolvenţi cu diplomă de învăţământ superior în domeniul psihologie, asistenţă socială şi sociologie sau absolvenţi cu diplomă de licenţă ai învăţământului superior în domeniul juridic, medical, economic şi al ştiinţelor administrative;
  2. Perfecţionări (specializări): nu este cazul;
  3. Limbi străine: nu este cazul;
  4. Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: bună comunicare, lucru în echipă, capacitate de analiză şi sinteză, operativitate, responsabilitate.
  5. Cerinţe specifice: nu este cazul;
  6. Vechime necesară ocupării postului – Candidaţii pentru ocuparea funcţiei de conducere trebuie să fie absolvenţi cu diplomă de învăţământ superior în domeniul psihologie, asistenţă socială şi sociologie, cu vechime de minimum 2 ani în domeniul serviciilor sociale, sau absolvenţi cu diplomă de licenţă ai învăţământului superior în domeniul juridic, medical, economic şi al ştiinţelor administrative, cu experienţă de minimum 5 ani în domeniul serviciilor sociale.

BIBLIOGRAFIE pentru ocuparea postului de Director, in cadrul  CENTRULUI DE RECUPERARE SI REABILITARE  PERSOANE CU HANDICAP DUMBRAVENI

  1. ORDINUL nr. 67 din 21 ianuarie 2015, al ministrului muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice, privind aprobarea Standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor adulte cu dizabilităţi
  2. HG nr.867 din 14 octombrie 2015pentru aprobarea Nomenclatorului serviciilor sociale, precum şi a regulamentelor-cadru de organizare şi funcţionare a serviciilor.
  3. HG nr. 978 din 16.12.2015 privind aprobarea standardelor minime de cost pentru serviciile sociale şi a nivelului venitului lunar pe membru de familie în baza căruia se stabileşte contribuţia lunară de întreţinere datorată de către susţinătorii legali ai persoanelor vârstnice din centrele rezidenţiale
  4. HG nr. 268 din 14 martie 2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor <LLNK 12006   448 10 201   0 18>Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, cu modificarilesi completarile ulterioare.
  5. LEGEA 448 din 6 decembrie 2006 republicată, privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap cu modificarilesi completarile ulterioare.
  6. LEGEA nr. 197 din 1 noiembrie 2012 privind asigurarea calităţii în domeniul serviciilor sociale
  7. LEGE nr. 477 din 8 noiembrie 2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice cu modificarile si completarile ulterioare
  8. LEGEA nr. 53/2003 republicata, privind Codul muncii, cu modificarile si completarile ulterioare.
  9. HG nr. 1434 din 2 septembrie 2004 republicata, privind atribuţiile şi Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare ale Direcţiei generale de asistenţă socială şi protecţia copilului, cu modificarile si completarile ulterioare.

            

   II.CENTRUL DE ÎNGRIJIRE ŞI ASISTENŢĂ BIERTAN

                     -DIRECTOR CENTRU – 1 funcţie de conducere pe perioadă nedeterminată:

  1. Studii de specialitate: absolvenţi cu diplomă de învăţământ superior în domeniul psihologie, asistenţă socială şi sociologie sau absolvenţi cu diplomă de licenţă ai învăţământului superior în domeniul juridic, medical, economic şi al ştiinţelor administrative;
  2. Perfecţionări (specializări): nu este cazul;
  3. Limbi străine: nu este cazul;
  4. Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: bună comunicare, lucru în echipă, capacitate de analiză şi sinteză, operativitate, responsabilitate.
  5. Cerinţe specifice: nu este cazul;
  6. Vechime necesară ocupării postului – Candidaţii pentru ocuparea funcţiei de conducere trebuie să fie absolvenţi cu diplomă de învăţământ superior în domeniul psihologie, asistenţă socială şi sociologie, cu vechime de minimum 2 ani în domeniul serviciilor sociale, sau absolvenţi cu diplomă de licenţă ai învăţământului superior în domeniul juridic, medical, economic şi al ştiinţelor administrative, cu experienţă de minimum 5 ani în domeniul serviciilor sociale.

BIBLIOGRAFIE  pentru ocuparea postului de Director, in cadrul CENTRULUI DE ÎNGRIJIRE SI ASISTENŢĂ BIERTAN   

  1. ORDINUL nr. 67 din 21 ianuarie 2015, al ministrului muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice, privind aprobarea Standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor adulte cu dizabilităţi
  2. HG nr.867 din 14 octombrie 2015pentru aprobarea Nomenclatorului serviciilor sociale, precum şi a regulamentelor-cadru de organizare şi funcţionare a serviciilor.
  3. HG nr. 978 din 16.12.2015 privind aprobarea standardelor minime de cost pentru serviciile sociale şi a nivelului venitului lunar pe membru de familie în baza căruia se stabileşte contribuţia lunară de întreţinere datorată de către susţinătorii legali ai persoanelor vârstnice din centrele rezidenţiale
  4. HG nr. 268 din 14 martie 2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor <LLNK 12006   448 10 201   0 18>Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, cu modificarilesi completarile ulterioare.
  5. LEGEA 448 din 6 decembrie 2006 republicată, privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap cu modificarile si completarile ulterioare.
  6. LEGEA nr. 197 din 1 noiembrie 2012 privind asigurarea calităţii în domeniul serviciilor sociale
  7. LEGE nr. 477 din 8 noiembrie 2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice cu modificarile si completarile ulterioare
  8. LEGEA nr. 53/2003 republicata, privind Codul muncii, cu modificarile si completarile ulterioare.
  9. HG nr. 1434 din 2 septembrie 2004 republicata, privind atribuţiile şi Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare ale Direcţiei generale de asistenţă socială şi protecţia copilului, cu modificarile si completarile ulterioare.

 

III.CENTRUL DE PLASAMENT PENTRU COPILUL CU DIZABILITĂŢI ,,SPERANŢA” SIBIU :

    -ŞEF CENTRU – 1 funcţie de conducere pe perioadă nedeterminată:

Condiţii generale/ Specifice:      

  1. Studii de specialitate: absolvenţi cu diplomă de învăţământ superior în domeniul psihologie, asistenţă socială şi sociologie sau absolvenţi cu diplomă de licenţă ai învăţământului superior în domeniul juridic, medical, economic şi al ştiinţelor administrative;
  2. Perfecţionări (specializări): nu este cazul;
  3. Limbi străine: nu este cazul;
  4. Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: bună comunicare, lucru în echipă, capacitate de analiză şi sinteză, operativitate, responsabilitate.
  5. Cerinţe specifice: nu este cazul;
  6. Vechime necesară ocupării postului – Candidaţii pentru ocuparea funcţiei de conducere trebuie să fie absolvenţi cu diplomă de învăţământ superior în domeniul psihologie, asistenţă socială şi sociologie, cu vechime de minimum 2 ani în domeniul serviciilor sociale, sau absolvenţi cu diplomă de licenţă ai învăţământului superior în domeniul juridic, medical, economic şi al ştiinţelor administrative, cu experienţă de minimum 5 ani în domeniul serviciilor sociale.

BIBLIOGRAFIE pentru ocuparea postului de Sef Centru, in cadrul  CPCD ,,SPERANTA” Sibiu

  1. ORDINUL nr. 27/2004 pentru aprobarea Standardelor minime obligatorii privind serviciile pentru protectia copilului de tip rezidential pentru copiii cu dizabilitati
  2. ORDINUL nr 288/2006 pentru aprobarea Standardelor minime obligatorii privind managementul de caz în domeniul protecţiei drepturilor copilului
  3. HG nr.867 din 14 octombrie 2015 pentru aprobarea Nomenclatorului serviciilor sociale, precum şi a regulamentelor-cadru de organizare şi funcţionare a serviciilor cu modificarile si completarile ulterioare.
  4. HG nr. 978 din 16.12.2015 privind aprobarea standardelor minime de cost pentru serviciile sociale şi a nivelului venitului lunar pe membru de familie în baza căruia se stabileşte contribuţia lunară de întreţinere datorată de către susţinătorii legali ai persoanelor vârstnice din centrele rezidenţiale
  5. LEGEA nr. 272 din 21 iunie 2004 actualizată, republicată, privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului cu modificarile si completarile ulterioare
  6. LEGEA nr. 197 din 1 noiembrie 2012 privind asigurarea calităţii în domeniul serviciilor sociale cu modificarile si completarile ulterioare.
  7. LEGE nr. 477 din 8 noiembrie 2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice cu modificarile si completarile ulterioare
  8. LEGEA nr. 53/2003 republicata, privind Codul muncii, cu modificarile si completarile ulterioare.
  9. HG nr. 1434/2004 republicata, privind atribuţiile şi Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare ale Direcţiei generale de asistenţă socială şi protecţia copilului, cu modificarile si completarile ulterioare.
  10. HG nr. 268 din 14 martie 2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor <LLNK 12006   448 10 201   0 18>Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, cu modificarilesi completarile ulterioare.

 

Pot participa la concurs pentru ocuparea posturilor vacante persoanele care indeplinesc urmatoare conditii:

a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor

aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România

b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

d) are capacitate deplină de exerciţiu;

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice

potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii,

contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică

înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea, functiei, cu excetia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

h) sa nu fi avut sanctiuni disciplinare in ultimele 12 luni, de la data afisarii;

Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu urmatoarele :

  • Cerere tip de inscriere/formularele de înscriere la concurs  se gasesc la Compartimentul Resurse Umane;
  • Copia actului de identitate ;
  • Copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari ; copiile documentelor care atesta conditiile specifice ;
  • Adeverinta care sa ateste vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor, copie carnet de munca conform cu originalul ;
  • Adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie sau de catre unitatile sanitare abilitate ;
  • Curriculum vitae ;
  • Certificat de cazier judiciar
  • Testare psihologica in vederea angajarii.

Copiile de pe actele din dosar se prezinta insotite de documentele originale.

 

 Date contact: tel. 0269232066 int.52/53, email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Bibliografia si documentele pentru inscrierea la concurs se gasesc la Compartimentul resurse umane si pe pagina de internet a institutiei.