.
acasa servicii unitati acte legislatie structura contact
   


>> ZIUA PORTILOR DESCHISE LA CRRPH MEDIAS...
>> INVTATIE DEPUNERE OFERTE - Contractare servicii - Supervizarea lucrarilor de executie a proiectului «Modernizarea, reabilitarea si extinderea Centrului de Plasament Gulliver Sibiu» din cadrul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sibiu prin intermediul dirigintilor de santier...
>> CPCD TURNU ROSU ANUNTA CONCURS...
>> CS SIBIU - CP "GULLIVER" SIBIU ANUNTA CONCURS...
>> CP AGARBICIU ANUNTA CONCURS...

Content Management Powered by CuteNews


 

ZIUA PORTILOR DESCHISE LA CRRPH MEDIAS...
Ziua portilor deschise la CRRPH Medias

Pentru a treia oara consecutiv Centrul de Recuperare si Reabilitare a Persoanelor cu Handicap Medias si-a deschis portile pentru toate persoanelor interesate sa afle mai multe despre realizarile centrului, sa cunoasca spatiile in care beneficiarii isi petrec viata de zi cu zi dar si calitatea servicilor oferite de personalul centrului.
La eveniment au fost prezenti directorul executiv DGASPC Sibiu, LauraVilsan, directorul CRRPH Medias, Mircea Brinda, dar si alti directori si sefi de centre aflate in structura DGASPC Sibiu.
„Am participat la acest eveniment organizat de catre colegul meu, Mircea Brinda,directorul Centrului si am apreciat faptul ca centrul arata foarte bine,miroase bine,este luminat si aerisit. Persoanele cu dizabilitati ne-au oferit,celor prezenti,un spectacol de muzica, dans si poezie,care ne-au impresionat in mod placut.
Ziua Portilor Deschise are menirea de a aduce la cunostinta opiniei publice, membrilor comunitatii locale, ca persoanele cu dizabilitati trebuie privite ca orice alt cetatean al acestei tari, ca trebuie respectate si ajutate sa se simta utile si valoroase.
Ziua Portilor Deschise ofera posibilitatea tuturor celor care participa la eveniment, sa remarce conditiile in care traiesc beneficiarii din centru si toti cei prezenti au apreciat calitatea serviciilor oferite.
I-am multumit directorului centrului pentru evenimentul organizat si i-am facut recomandarea de a pune accent sporit pe activitatile de ergoterapie, recuperare si reabilitare,de a-i antrena in cat mai multe actiuni pe care le desfasoara in cadrul centrului, iar grija personalului sa fie indreptata mai mult inspre acest gen de activitati decat pe servicii hoteliere”, a declarat directorul executiv DGASPC Sibiu, Laura Vilsan.
De asemenea,presedintele CJ Sibiu, domnul Ioan Cindrea, a transmis participantilor un mesaj pe care directorul executiv DGASPC Sibiu l-a adus la cunostinta auditoriului: „Conducerea CJ Sibiu asigura sprijinul necesar pentru ca principiile unei asistente sociale proactive si centrate pe abordari personalizate sa fie garantate in judetul Sibiu. Consiliul Judetean SB asigura resursele financiare necesare si ia masurile specifice pentru ca beneficiarii din Centrele rezidentiale din subordine ,sa aiba acces neingradit la servicii sociale de calitate si are in vedere accesarea fondurilor structurale,in vederea furnizarii serviciilor sociale/reintegrarii beneficiarilor in comunitate,in colaborare cu persoane juridice publice sau private”.
Actiunea a avut drept scop prezentarea Centrului de Recuperare si Reabilitare a Persoanelor cu Handicap Medias si deschiderea ei catre comunitate.
„Asa cum v-am obisnuit , in fiecare an, organizam Ziua Portilor Deschise, un eveniment la care am pus suflet atat noi , conducerea si personalul centrului, cat si beneficiarii nostri .Am invitat beneficiari de la alte centre si persoane din Medias si din judetul Sibiu si am prezentat un mic spectacol cu tematica anotimpului toamna pentru ca am vrut sa ne deschidem inca o data portile inimii catre comunitate", a declarat directorul CRRPH Medias, Mircea Brinda.
Programul manifestarii a cuprins vizitarea centrului, iar invitatii au avut ocazia sa vada o expozitie cu lucrari realizate de beneficiari care au atras atentia invitatilor.Cu aceasta ocazie majoritatea lucrarilor au fost si cumparate .Totodata, asistentii sociali impreuna cu conducerea centrului si beneficiarii au pregatit pentru participanti si un program artistic care a cuprins un mini spectacol de dans, poezie si muzica.
CRRPH Medias este o institutie de asistenta sociala de tip rezidential care s-a infiintat in anul 2011.In cadrul centrului sunt institutionalizati un numar de 50 de beneficiari cu varste cuprinse intre 18 si 71 de ani, carora li se asigura servicii de gazduire, consiliere psihologica si sociala educatie, recuperare si reabilitare, asistenta medicala.

Stire adaugata in data de 09 Oct 2014 de catre administrator
INVTATIE DEPUNERE OFERTE - Contractare servicii - Supervizarea lucrarilor de executie a proiectului «Modernizarea, reabilitarea si extinderea Centrului de Plasament Gulliver Sibiu» din cadrul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sibiu prin intermediul dirigintilor de santier...
INVTATIE DEPUNERE OFERTE

Contractare servicii - Supervizarea lucrarilor de executie a proiectului «Modernizarea, reabilitarea si extinderea Centrului de Plasament Gulliver Sibiu» din cadrul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sibiu prin intermediul dirigintilor de santier


In data de 30 iulie 2014, Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sibiu in calitate de beneficiar, a semnat contractul de finantare nr. 4597 aferent proiectului nr. C/34/3/3.2/813, cod SMIS 21822 intitulat «Modernizarea, reabilitarea si extinderea Centrului de Plasament Gulliver Sibiu».
Proiectul a fost depus spre finantare de catre Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sibiu in cadrul Programului Operational Regional 2007 – 2013, axa prioritara nr. 3: „Imbunatatirea infrastructurii sociale”, domeniul de interventie 3.2: „Reabilitarea/modernizarea/dezvoltarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale”, avand drept obiect general imbunatatirea calitatii vietii beneficiarilor din cadrul Centrului de Plasament Gulliver Sibiu prin modernizarea, reabilitarea si extinderea acestuia.
In vederea asigurarii supervizarii lucrarilor aferente proiectului mai sus mentionat, va rugam sa ne transmiteti oferta dumneavoastra de pret in functie de informatiile stabilite in cuprinsul caietului de sarcini, anexat prezentei solicitari si cu respectarea reglementarile legale in vigoare.

Informatii generale proiect:

Titlul proiectului: «Modernizarea, reabilitarea si extinderea Centrului de Plasament Gulliver Sibiu»

Beneficiarul proiectului: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sibiu

Obiectivul general al proiectului: consta in imbunatatirea calitatii vietii beneficiarilor din cadrul centrului de plasament Gulliver prin modernizarea, reabilitarea si extinderea acestuia
Perioada de implementare: 17 de luni de la semnarea contractului de finantare nerambursabila nr. 4597 din data de 30.07.2014




Caracteristici generale ale serviciilor solicitate:

Scopul serviciilor de supervizare pe care Dirigintele de santier trebuie sa le asigure in cadrul proiectului «Modernizarea, reabilitarea si extinderea Centrului de Plasament Gulliver Sibiu» este de a oferi Beneficiarului garantia ca Antreprenorul caruia ii va fi atribuit contractul de executie lucrari isi va indeplini toate responsabilitatile asumate prin contract, va respecta prevederile legale, reglementarile tehnice si caietele de sarcini.
Dirigintele de santier isi va desfasura activitatea ca reprezentant al Beneficiarului, actionand pentru si in interesul acestuia in relatiile cu Proiectantul, Antreprenorul, Furnizorii, Prestatorii de servicii in derularea contractului de lucrari.
Dirigintele de santier isi va exercita atributiunile in urmatoarele faze tipice ale unui proiect :
- Pregatirea executiei unui proiect (Preconstructia lucrarilor);
- Mobilizarea;
- Executia lucrarilor;
- Receptia lucrarilor;
- Perioada de garantie (de notificare a defectelor)
In cadrul activitatii, dirigintele de santier va monitoriza lucrarile de executie incepand cu organizarea de santier si pana la finalizarea lucrarilor, dar si pe parcursul perioadei de notificare a defectiunilor, in vederea urmaririi corectei utilizari a fondurilor disponibile si pentru a se asigura ca antreprenorul executa lucrarile in conformitate cu obligatiile contractuale, in special in ceea ce priveste durata, cantitatea, calitatea si costul lucrarilor, potrivit proiectului tehnic.
Dirigintele de santier va avea in vedere in cel mai inalt grad faptul ca finantarea lucrarilor de executie este asigurata pe baza unei finantari nerambursabile, acordata de Uniunea Europeana in cadrul Programului Operational Regional. In consecinta, unul din obiectivele esentiale ale serviciilor prestatorului, va fi acela ca prin activitatea sa asigure indeplinirea standardelor si conditiilor impuse prin contractul de finantare si prin legislatia aplicabila in materia fondurilor structurale.
De asemenea, se constituie intr-un obiectiv esential al dirigintelui de santier, preintampinarea si evitarea oricaror nereguli in implementarea si executarea lucrarilor de constructie, nereguli care ar putea cauza pierderea finantarii de catre beneficiar sau care ar genera obligatia sa de a restitui finantarea primita.

Atasat prezentei invitatii se regasesc:
- caietul de sarcini in cadrul caruia sunt specificate sarcinile dirigintelui de santier in detaliu;
- model contract;
- graficul de timp pentru executia lucrarilor de constructii;

Avand in vedere imposibilitatea de a transmite prin mail caietele de sarcini pe specialitati din cadrul Proiectului tehnic, din cauza capacitatii mari a acestor documente, va invitam la sediul DGASPC Sibiu din str. Mitropoliei, nr. 2 jud. Sibiu pentru studierea acestora in vederea formularii ofertei Dvs.






Documente care vor insoti oferta:
1. Autorizatia de diriginte de santier valabila – cel putin pentru constructii civile categoria de importanta C – domeniul de autorizare 2.2 sau o categorie superioara
2. Autorizatia de diriginte de santier valabila pentru instalatiile aferente constructiilor civile categoria de importanta C – domeniul de autorizare 8 sau declaratia pe proprie raspundere ca va asigura asistenta de specialitate pe dirigentia de santier pentru instalatiile aferente constructiilor ce urmeaza a se realiza conform proiectului tehnic.
3. Curriculum Vitae
4. Lista lucrarilor supervizate


Va rugam sa ne transmiteti ofertele dumneavoastra pana la data de 10.10.2014, ora 12.

PERSOANE DE CONTACT:
Adriana-Sanda Orlea, Manager Proiect
Anca Lupas, Responsabil Achizitii Publice
Tel. 0269/218119
Fax. 0269/218119
E-mail: proiectesb@gmail.com

DATI CLICK AICI PENTRU CAIETUL DE SARCINI


DATI CLICK AICI PENTRU GRAFICUL DE ESALONARE LUCRARI


DATI CLICK AICI PENTRU CONTRACT DIRIGENTIE

Stire adaugata in data de 08 Oct 2014 de catre administrator
CPCD TURNU ROSU ANUNTA CONCURS...
ANUNT
CENTRUL DE PLASAMENT PENTRU COPILUL CU DIZABILITATI TURNU-ROSU
organizeaza concurs pentru postul:

ECONOMIST – 1 POST PE PERIOADA NEDETERMINATA
Conditii de participare la concurs:
- Studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in specializarea economica.
- Vechime in specializarea studiilor economice minim 2 ani

Conditii de desfasurare:
- Proba scrisa – in data de 14.11.2014, ora 10 la sediul CPCD Turnu-Rosu, com. Turnu-Rosu, str. Garii nr. 693.
- Proba interviu – in data de 18.11.2014, ora 10 la sediul CPCD Turnu-Rosu, com. Turnu-Rosu, str. Garii nr. 693.
Candidatii vor depune dosarele pentru participarea la concurs pana la data de 17.10.2014 la sediul CPCD Turnu-Rosu, com. Turnu-Rosu, str. Garii nr. 693.

Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu urmatoarele:
1. Cerere de inscriere tip
2. Copia actului de identitate;
3. Copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice
4. Copia carnetului de munca sau dupa caz ,o adeverinta care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei ;
5. Curriculum vitae;
6. Cazierul judiciar;
7. Adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata de medicul de familie sau de catre unitatiile sanitare abilitate;
8. Testare psihologica in vederea angajarii
Copiile de pe actele din dosar se prezinta insotite de documentele originale.
Formularele de inscriere tip, se gasesc la CPCD Turnu-Rosu, str. Garii nr. 693.

BIBLIOGRAFIE:
1. Legea 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea contabilitatii 82/1991,republicata ,cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea 477/2004 privind codul de conduita al personalului contractual;
4.Ordin nr.1917/12.12.2005-Norme metodologice privind organizarea si conducerea contabililitatii institutiilor pubice;
5.Ordin 1972/2002 pentru aprobarea Normelor Metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonarea si plata cheltuielilor institutiilor publice ,precum si organizarea ,evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale.
6. OMF 2861/2009 privind aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii.
Stire adaugata in data de 07 Oct 2014 de catre administrator
CS SIBIU - CP "GULLIVER" SIBIU ANUNTA CONCURS...
COMPLEXUL DE SERVICII SIBIU
CENTRUL DE PLASAMENT “GULLIVER” SIBIU

ANUNTA
Concurs pentru ocuparea urmatorului post, din cadrul institutiei:

1. ECONOMIST SPECIALIST I A – 1 post pe perioada nedeterminata

Conditii specifice de participare la concurs:
 studii superioare de lunga durata cu diploma de licenta in economie
 vechime 7 ani in specialitatea studiilor

Conditii de desfaşurare :
-Proba scrisa – data de 17.11. 2014 , ora 9 la sediul Complexului de Servicii Sibiu,Str.Hegel,nr.14
-Proba interviu – data de 19.11.2014 ora 13 la sediul Complexului de Servicii Sibiu, Str.Hegel, nr.14.
Candidatii vor depune dosarele pentru participare la concurs pana la data 20.10.2014, la sediul Complexului de Servicii Sibiu,Str.Hegel,nr.14

Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu urmatoarele:
-Cerere de inscriere la concurs tip
-Copia actului de identitate
-Copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care sa ateste efectuarea unor specializari; copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice
-Adeverinta care sa ateste vechimea in munca , in meserie şi/sau in specialitatea studiilor, copie carnet de munca de munca conform originalului
-Cazier juridic
-Adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie sau de catre unitatile sanitare abilitate
-Curriculum vitae
-Testare psihilogica in vederea angajarii.
-Dosar plic
-Copiile de pe actele din dosar se prezinta insotite de documentele originale.

Copiile de pe actele din dosar se prezinta insotite de documentele originale.
Formularele de inscriere tip, se gasesc la COMPLEXUL DE SERVICII SIBIU Sibiu, strada Hegel, nr.14
Relatii suplimentare la COMPLEXUL DE SERVICII SIBIU Sibiu, strada Hegel, nr.14 tel.0269-431563


BIBLIOGRAFIE PENTRU CONCURSUL DE OCUPARE A POSTULUI DE ECONOMIST



1. Ordinul Nr.21/2004 pentru aprobarea Standardelor Minime Obligatorii privind serviciile pentru protectia copilului de tip rezidential
2. Legea Nr. 477/2004 privind Codul de Conduita a personalului contractual din autoritatile şi institutiile publice.
3. Legea nr. 273/2006 privind Finantele Publice Locale, publicata in MO nr. 618/2006 cu modificarile ulterioare.
4. Ordonanta Guvernului nr. 119/19999 privind controlul intern şi controlul financiar preventiv republicata in MO 799/2003, cu modificarile ulterioare.
5. Ordinul nr. 522/2003 al Ministerului Finantelor Publice pentru aprobarea normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv, publicat in MO 320/2003, cu modificarile ulterioare.
6. Ordinul nr. 1792/2002 al Ministerului Finantelor Publice pentru aprobarea Normelor Metodologice privind angajarea lichidarea ordonantarea şi plata cheltuielilor institutiilor publice, precum şi organizare evidenta şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, publicata in MO nr. 37/2003, cu modificarile ulterioare.
7. Ordinul Nr. 2281 din 7 iulie 2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din OrdonanĠa de urgenĠa a Guvernului nr.34/2009 cu privire la rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor
masuri financiar-fiscale 8. Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata.
9. Decretul nr. 209/1976 pentru aprobarea regulamentului operatiunilor de casa, publicata in BO nr. 64/1976.
10. Ordinul 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor,datoriilor si capitalurilor proprii
11. Ordinul nr. 1917/2005 actualizat, pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilitatii institutiilor publice, planul de conturi pentru institutiile publice şi instructiunile de aplicare a acestuia.
12. Ordinul nr. 2021/2013 actualizat, pentru modificarea si completarea normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilitatii institutiilor publice, planul de conturi pentru institutiile publice.
13. Legea nr. 272/2004 privind protectia si promovarea drepturilor copilului cu modificarile si completarile ulterioare din Legea 257/2013
14. HG nr. 23/2010 privind aprobarea standardelor de cost pentru serviciile sociale.
15. Ordinul nr. 501/2013 pentru aprobarea Normelor metodologice privind deschiderea şi repartizarea/retragerea creditelor bugetare din bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor pentru şomaj, bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, bugetul Trezoreriei Statului, bugetul Fondului pentru mediu şi bugetele locale


Stire adaugata in data de 06 Oct 2014 de catre administrator
CP AGARBICIU ANUNTA CONCURS...

Centrul de Plasament Agarbiciu, anunta concurs pentru ocuparea unui post de muncitor bucatar in cadrul Centrului de Plasament Agarbiciu:
-muncitor bucatar -1 post pe perioada nedeterminata.
Conditii specifice de participare la concurs:
-10 clase

Conditii de desfasurare:
-Proba scrisa: la data de 13.11.2014., ora 10:00, la sediul C.P. Agarbiciu nr.361, str. Principala, jud Sibiu;
-Proba interviu: la data de 18.11.2014, ora 10:00, la sediul C.P. Agarbiciu nr.361, str. Principala, jud.Sibiu.

Candidatii vor depune dosarele de participare la concurs pana la data de 16.10.2014, ora 15.00, la sediul C.P. Agarbiciu nr.361, str.Principala, jud.Sibiu.
Dosarul de inscriere trebuie sa contina, in mod obligatoriu urmatoarele:
-Formular de inscriere tip;
-Copia actului de identitate;
-Copie studii
-Copie carnet de munca, conform cu originalul, sau o adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
-Cazier judiciar;
-Adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie/unitati sanitare abilitate;
-Curriculum vitae;
-Testare psihologica in vederea angajarii;
Copiile de pe actele din dosar se prezinta insotite de documentele orginale.
Bibliografia pentru concurs precum si formularele de inscriere tip se gasesc la sediul C.P. Agarbiciu.
Relatii suplimentare la C.P. Agarbiciu, tel. 0269 855 102.

BIBLIOGRAFIA PENTRU CONCURSUL DE OCUPARE A POSTULUI DE MUNCITOR BUCATAR
1. STANDARDELE DE LA 1-22
2. LEGEA 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor
Stire adaugata in data de 06 Oct 2014 de catre administrator

<< Previous 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 Next >>

Stiri precedente: